Blog

Google Reklamlarında Dönüşümünüzü Artıracak 3 Yöntem!

Son zamanlarda internet reklamları, hiç olmadığı kadar önemli hale geldi. Türkiye’de de artık sadece internette yayınlanan tv dizileri ve programları görmek mümkün. Bu, bir şekilde bize internet pazarının oldukça büyüdüğünü göstermesi açısıdan yeterli bir delildir. Google ise her geçen gün daha “akıllı” bir arama motoruna dönüşüyor. Bu “dönüşümü” ise yalnız arama motoru olarak değil, diğer servisleri için de gerçekleştiriyor. Biz bu yazımızda 3 yöntem ile Google reklamlarınızda nasıl daha fazla dönüşüm elde edeceksiniz onun üzerinde duracağız.

1. Kalite Puanını Yükseltmek

Google, her bir reklam için puan verir. Yüksek puan alan reklamlar diğerlerine göre daha az maliyetle daha fazla dönüşüm elde etmenize neden olur. Reklamınızın kalite puanını yükseltmek için reklam sayfasının açılış hızının yüksek olması, reklam metninin anahtar kelimelerle alakalı ve olması ve reklamı gören kullanıcıların ilgi çekici bularak tıklaması gerekmektedir.

2. Negatif Anahtar Kelime Eklemek

Potansiyel müşterilerinizin Google’da sizi bulması için kullandığı anahtar kelimeler çok önemlidir. Fakat reklam kampanyanızla alakası olmayan kelimeler, boş yere yapılan harcamalara dönüşür. Böylece maliyetiniz artarak dönüşüm oranınız düşer. Kampanyanıza negatif anahtar kelimeler ekleyerek alakasız tıklamaların önüne geçebilir ve dönüşümlerinizi artırabilirsiniz. Görüntülü Reklamlarda Negatif Yerleşim Aynı arama ağı reklamlarında olduğu gibi, görüntülü reklam ağında da bütçeyi etkileyen en büyük sorunların başında görsel reklamlarınızın sizinle alakasız sitelerde gözükmesi gelir.

3. Alakasız Siteleri Engellemek

Eğer görüntülü reklam ağını kullanıyorsanız, reklamlarınızın firmanızla alakasız internet sitelerinde yayınlanmasını engelleyebilirsiniz. Alasız sitelerin yanında eğlence ile alakalı siteler de engellenmelidir. Böylece sektörünüzle alakalı internet sitelerinden reklamlarınıza tıklayarak gelecek ziyaretçiler potansiyel müşterileriniz olabileceğinden, dönüşüm oranınızı ciddi bir biçimde artırabilir.

Yukarıda yazmış olduğumuz bu yöntemleri uygularak aynı maliyet ile daha fazla dönüşüm elde etmeniz mümkündür. Ayrıca Google Ads ile alakalı profesyonel destek almak isterseniz, İm Ajans ailesi olarak sertifikalı Google Adwords danışmanlarımız ile sizinle çalışmaktan mutluluk duyarız.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir